۱۳۹۸ مهر ۱۷, چهارشنبه

معرفی سایت تلویزیون شهری ledtvco



پیشنهاد ویژه ما برای برگزاری باشکوه مراسم های مختلف ، راه اندازی و نصب تلویزیون های بزرگ موسوم به ( تلویزیون شهری داخل سالن ) به صورت اجاره ای و امانی با اجاره تلویزیون شهری قیمتهای باور نکردنی می باشد .
میتوان تصاویر فیلمبرداری شده از مراسم را به صورت زنده از تلویزیون شهری پخش کرد و یا یک فیلم و تیزر از قبل تهیه شده را از تلویزیون پخش نمود. ما در ایران دارای بیشترین تعداد و متراژ تلویزیون شهری هستیم و می توانیم به صورت همزمان دهها مجموعه و مراسم مختلف را پشتیبانی نماییم .

دریافت مجوز نصب تلویزیون شهری از شهرداری (تبلیغات عمومی ) :

با در نظر گرفتن شرایط فوق گام اول برای نصب و اجاره تلویزیون شهری به منظور تبلیغات عمومی ( تابلو تبلیغاتی ) ارائه پیشنهاد یک طرح به همراه مدارک مربوطه به . شهرداری می باشد ، این طرح می تواند شامل جانمایی ، سایز ، شرایط کلی سرمایه گذاری باشد.



خرید تلویزیون های غول پیکر شهری

پس از انجام مراحل اولیه که دریافت تاییدیه از سازمانهای دیگر مانند اداره برق و اداره راهنمایی و رانندگی ، طرح مربوطه در کمیسیون بررسی طرحهای شهرداری مطرح می شود و در صورت تصویب اقدام به برگزاری مزایده می شود ، در این مرحله شرکتی که بهترین پیشنهاد مالی و بهره برداری را به شهرداری ارائه دهد برنده مزایده خواهد بود مرحله بعد مرحله بستن قرارداد می باشد، که شرایط کلی همکاری با شهرداری و همچنین نحوه پرداخت پول توسط شرکت بهره بردار را مشخص می کند. در صورت بسته شدن قرارداد همکاری مجوز نصب و بهره برداری توسط شهرداری صادر می شود و شرکت بهره بردار می تواند فعالیت نصب و تبلیغاتی خود را در چارچوب ضوابط قرارداد آغاز کند. برای این منظور می توانید مقاله خوب ما را چگونه مجوز نصب تابلو ها را بگيريم استفاده کنید.

برای آشنایی با جزئیات موارد فوق می توانید به آیین نامه اجرایی ساماندهی تبلیغات شهری مورد استناد شهرداری شهر خود رجوع کنید
توجه داشته باشید تلویزیون های شهری استفاده بسیاری در تبلیغات سر در مغازه ها و فروشگاه های بزرگ دارند.

اگر می خواهید در مورد ساختار تلویزیون های ال ای دی اطلاعات بیشتری کسب کنید در ویکی به این مقاله مراجعه کنید نمایشگر ال‌ای‌دی توجه داشته باشید با توجه به پیشرفت تبلیغات درون شهری تلویزیون ها هر بار با کیفیت بهتری ارائه می شوند.


تلویزیون شهری هما مرکز اجاره تلویزیون شهری و خرید و فروش تلویزیون شهری با بهترین قیمت در تهران است. هما بزرگترین مرکز فروش انواع تلویزیون های led برای تبلیغات است. برای مشاوره شما می توانید با ما تماس بگیرید و چنانچه نیاز به اجاره یا خرید تلویزیون شهری بزرگ داشته باشید ما شما را راهنمایی می کنیم.

محصولات و خدمات:

توليد انواع تلويزيون هاي شهري داخل سالن و فضاي باز
اجاره انواع نمايشگر غول پيكر جهت مراسمات خاص( سمينار ، جشن ، ..)
طراحي و اجراي صفر تا صد سازه تلويزيون شهري جهت نصب در ميادين و چهار راهها ي اصلي شهر
واردات قطعات و فروش كليه ملزومات تلويزيون هاي شهري جهت همكاران گرامي
تجهيز سالن هاي همايش و كنفرانس به سيستم هاي پيشرفته تصوير ( نمايشگر شهري )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر